Çarşamba, Mayıs 11, 2005

aksam oldu yine.

Ne gereksizce hizli geciyor gunler yine, ben daha hicbisi yapamamisken tekrar aksam oldu. Halbuki ben bugun tezimle ilgli birseyler yapacaktim, sonracigima uzun uzun blog yazacaktim, evi soyle bir temizliyecektim.
Butun gun karnim acti. Hem de habire bir seyler yememe ragmen. Belki bu kadar vakit gecirmemin sebebi budur. Sabahtan beri kahvalti uzerine tarhana corbasi, uzerine cikolata, uzerine yine corba, sonra elma, uzerine sicak balli sut, iki catal zeytinyagli fasulye yiyerek tikinmama ragmen hala acim. Koray gelse de yesek, soyle domatesli sarimsakli bir spagetti. Belki kepekli spagetti ve krema bir araya gelince birinin az kalorisiyle oburunun zibilyon kalorisi birbirini sifirliyordur? (Evet, oldu canim)
Dun tez danismanim yine cok yureklendirici ve gaza getirici nutuklarindan birini cekti, adamin odasina aglayacak gibi girmistim, 'eh belki de yapabilirim' diyerek ciktim. Ne olur yapabileyim, lutfen Allahim.
Sonra sehre gittim, meyve almaya, pazar kapanmak uzereydi. Hizli hizli portakal (aci cikti, o kadar tasidigima yazik) elma falan aldim. Marketten de alisveris yapip otobus duragina gittim. Saat altiya yaklasiyordu bu sirada.
Durakta egilmis, aldigim seylerin paketlerini duzeltirken, ruh hastasi otobus soforu son hizla perona daldi, bana carpmaya tam bir milim kala durup zaaarrtt diye kornaya basti. Ben de egildigim yerden avaz avaz 'H.....r!' diyerek sicradim. Bu vesileyle o anda Enschede Centraal'de otobus bekleyen tum Turklerin dikkatini cekmeyi basardim. Adam pek eglendi benim sicramama, nasil korkuttum di mi anlamina gelecek bir takim Hollandaca seyler soyledi. Hayir, normal bir zaman olsa oldurebiliridim belki adami ama o nesesine, o gobegine falan bakinca, bir anda sempati duydum kendisine. Aksamin o saatine kadar calismis, yine de afacan sakalar yapabliyor yani, bu da bir sey. Yine de kendisine 'odumu patlattin ama' dedim, gulumsedim, yerime oturdum. Yolculugun kalan kisminda bir olay olmadi. Eve geldim.
Eve vardigimda Koray coktan gelmisti, ablamdan asirdigimiz CDyi dinleyerek ispanak pisirdim, yedik. Sonra ben tv izledim, o posterini hazirlamaya calisti. Desparate Houseviwes gecen hafta gosterilmemis burada galiba, pek bir sey kacirmamisim. Sonra Hannover'de benim yaptigim calismaya kismen benzeyen bir calisma yapan grubun makalesini okudum. Baska da bir sey olmadi sanki.