Cuma, Nisan 22, 2005

ucan hollan dali

Yellim yepelek, salak gibi kosturdum butun gun. Heyecandan (heyecan yeterli kelime degil, onun icin musadenizle helecan demeyi tercih ederim) oraya buraya carparak bu vakite kadar islerimi tamamlayabildim nihayet.
Yarin sabah kendime mesguliyet yaratmak icin ev temizlemeyi erteliyorum. Bavulumu hazirladim, alisveris yaptim, bozulacak seyleri kaldirdim (ay yumurta bozulur mu acaba iki haftada buzdolabinda? ben annemi arayip sorayim en iyisi) Ha bir de yolculuk kitabi aldim, Mikael Niemi- Popular Music. Isvec'te allahin unuttugu bir yerde, 60'larda geciyor. Ahalinin pop muzik ile ve dunyanin kalani ile tanismasini falan anlatiyor. Cok guzele benziyor, ama yarina kadar sabredeyim ki yolda okuyayim degil mi?

Bu gunun en muhim olayi ise bir temizlik harekatiydi. Annem gordugunde delirmesin, beni pislikle, pasaklilikla, rezillikle itham etmesin diye mis gibi converslerimi yikadim. Simdi tekrar pisletmesi icin birine bir sure odunc vermek istiyorum. Hic de benim gibi gelmiyor tertemiz, gicir gicir olunca. Zatan hep boyle, gicir gicir giysilere alismak cok zor benim icin, keske azicik eskimis halde satsalar ayakkabilari, tshirtleri falan. Simdi azar isitmeyecegimi biliyorum en azindan. Istanbula gider gitmez biraz camurlarda debelenirim, alistigim gibi olur hemen.

22 Nisan, 2005 21:58, Blogger Ze boyle dedi...

Bende heyecanlanmak istiyorum, bende bavul toplamak istiyorum, bende hediye almak istiyorum, bende artik istanbula gitmek istiyorum.

 
22 Nisan, 2005 22:19, Blogger Deniz boyle dedi...

Zeynep'cim ozledigin hersey: ailene kavusman, manikur, pedikur, nevizade, simit, guzel beyaz peynir, hepsi yakindir. biraz daha sabret:)
az evvel saydiklarim benim onceliklerimdi ama senin icin de gecerli olabilir gibi geldi bana:)

 
23 Nisan, 2005 04:46, Blogger uzaktan boyle dedi...

bi magza var burda butun giysiler giyilmis ve eskitilmis havasinda :) t-shortler bile yikanmis ve solmus gibi aklima o geldi senin yazini okuyunca.

 
23 Nisan, 2005 04:47, Blogger uzaktan boyle dedi...

bu arada benim de gitmeden once converse'larimi yikamam lazim :)

 
23 Nisan, 2005 09:34, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

:) iyi yolculuklar kendine dikkat et.

 
23 Nisan, 2005 12:55, Blogger  boyle dedi...

konversler 43 numara değildir di mi?

 
23 Nisan, 2005 12:55, Blogger Ze boyle dedi...

ah evet aynen. manikur pedikur hatta kas aldırma :) nevizade, off ne guzeldir simdi orada şimdi soguk bir bira yudumlamak. gidince birandan bir yudumda benim için al.

 
24 Nisan, 2005 12:18, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Iyi yolcluklar..

 
24 Nisan, 2005 17:34, Blogger Quentins boyle dedi...

İy yolculuklar ve de iyi eğlenceler Deniz :)

 
29 Nisan, 2005 01:09, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Deniz yaa, hani Defne'nin entry girmek icin kullandigi, senin odandaki bilgisayar var ya. Iste oradan bir iki kelime yaz e mi? Firsatin olursa. ;)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat