Pazartesi, Nisan 04, 2005

tam oldu simdi!

Bir iki saat evvel canim dolabin kapisini butun kuvvetimle acarken, yuzumu dolap kapisina yaklastirmak istedi. Yuzumun sol yarisini (burnum, dudagim, cenemi) dolaba carptim. Anlasilan ayi gibi gucluymusum. Simdilik sadece dudagim sis, cenem de dokununca aciyor ama ya yarina morarirsa? Nasil insan icine cikacagim? Niye bunlar sadece bana oluyor? Koray’in burada olmadigini yeterince insan biliyor mu? Ya o yeterince bilmeyen insanlar Koray’in karisini doven biri oldugunu dusunurlerse? Hm, insallah mor falan olmam… Olsam su zamana olurdum di mi? Hem hemen bephanten de surdum. Olmayayim oyle.
Koray’la konustum bir de. Askerlik icinde yanan atesmis herhalde beyefendinin, pur nese bugun yaptiklarini anlatti. Kosmuslar, bagirmislar (Anaokulu ile arasindaki uc farki bulun) simdi de kislaya gideceklermis, yarin da ikinci taburun –onunkisi oluyor galiba, baska garip bir ait olma birimi- banyo gunuymus. Aslinda, yazarken farkettim, super bir eglence hakkaten, normal hayatindan 28 gunlugune bir zahmet ayrilip, sacmalama hakkini tamamen kullaniyorsun, ustlerinin tek bekledigi temel seyler,dunyayi kurtardigin falan yok, sadece hemcinslerinin icindesin, ustelik ne giydigin hic onemli degil. Vallahi su anki hayatima gore epey cekici geliyor bu. Tez yazacagima askere gitsem?

04 Nisan, 2005 21:20, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Önce kocaman bir "gecmis olsun". Ben de basketbol oynarken bir dirsek yemistim gözüme, bir hafta sol gözüm mor dolasmistim. Herkes farkettiginde bir garip bakiyordu. Aciklamaya calistikca da batiyorsun bu durumda. Ve ne yazik ki hayir, hemen morarmamisti, yani yarin sabah bir sürprizle uyanma ihtimalin var. Makyajla kapatmaya calisabilirsin belki.
Askerlik meselesine gelince. Ben de mi katilsam sana ne?

 
04 Nisan, 2005 22:25, Blogger Deniz boyle dedi...

Oy oy oy! icim acildi resmen:) Ben fondoton falan da kullanmm ki...Iyisi mi gitmeyeyim oyle bir sey olursa yarin okula, evden de calisirim ben. Gecti gibi acisi ama.
Askerlik hakikaten cok cekici de dus meselesi gerebilirdi beni. Hayir, tabii ki tez yazacagima acik havada olup egzersiz yapip kilo vermeyi tercih ederim. Yine de zor.

 
05 Nisan, 2005 14:41, Blogger Quentins boyle dedi...

Aaa 28 gün mü?! Ne güzel, ben de 5.5 ay zannediyordum. O zaman gerçekten göz açıp kapayıncaya kadar geçer:)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat