Çarşamba, Nisan 13, 2005

Sarkilardan fal tuttum, sirf tezim icin...

Sarkilardan fal tutma aliskanligim oldugunu daha evvel burada belirtmistim. Az evvel bu islemi tezim icin yapmak geldi aklima. Bakalim, guzel sarkilar cikarsa kolay gececek diye dusunup, saldim shuffle butonuna. Sonuclar:

1. Sovyetler Birligi Milli Marsi
2. W. A. Mozart- Queen of the Night Aria
3. Tennessee Ernie Ford- Sixteen Tons
4. White Zombie- El phantasmo and the chicken run blastorama
5. Einsturzende Neubaten - Ein Stuhl In Der Holle

Icim acildi, ne diyeyim. Bu neseli listeyi olusturdugu icin Koray Bey’e saygilarimi sunarim buradan. Ben kahveye gidiyorum simdi, biraz daha insanla konusmaya. Eve geri geldigimde insallah postaci annemin gonderdigi zarfi getirmis olur da biraz Penguen falan okuyarak neselenirim.

13 Nisan, 2005 18:08, Blogger simiole paris carnet boyle dedi...

Deniz, tez yazan insanlarin bir sure sonra hafiften siyirmaya basladiklarini dusunuyorum.

Bir sure sonra arastirmalar falan onemi yitiriyor ve tez kelimesi somutlasip, agirlasip insana tuhaf seyler yaptiriyor.

Hadi sen sarki fali bakiyosun.
Ben bugun kagitlara bakip anlamsizca bir saat agladim. Sonra calismaya hicbisey olmamis gibi devam ettim.

Alla sonumuzu hayir etsin. Amin.

 
14 Nisan, 2005 11:29, Blogger şugibi boyle dedi...

bende şarkılardan fal tuttum. mor ve ötesinden uyan çıktı. uyansam iyi olur gerçekten.

 
16 Nisan, 2005 11:13, Blogger koray boyle dedi...

ne fena listyeymiş o öyle :) listenin hikayesi şöyle: bir kere bana münhasır değildi. bir takım insanlardan (15 kişi) yazdıkları herhangi üç metin için birer şarkı seçip bana vermelerini istemiştim (gençken). hesapta o yazdıkları ile seçtikleri şarkılar arasında bir tür korelasyon kurup her bir kişi ve yazdığı her bir için birer hikaye yazacaktım şarkıları da kullanarak, üj bej tanesini yazdıktan sonra kaldı öyle. bir ara yeniden ilgilenilmeyi bekleyenler rafına kaldırdım.

listenin karşılığı olan metinlerin başlıkları ise aklımda kaldığı kadarıyla şöyle (yalan söyledim, aklımda kaldığı kadarıyla değil artıkı, baktım kaynaklarıma az evvel):
1. sovyetler birliği milli marşı - ayağı büyük olanın uzvu da büyük olur (ayıplamayın hemen, komik işte)
2. W.A.M. / queen of the night - kendinden iğrenmek
3. Tennessee Ernie Ford / sixteen tons - ortalamanın üstü etkisi
4. white zombie / el phantasmo and the chicken run blastorama (çok acayip şarkıdır bu arada, adı gibi) - astral seyahate çıkan ruhun bedene sıçması
5. Einsturzende Neubaten / ein stuhl in der holle - acı

bu metinler ve şarkılar ve dahi yazarlarını harmanlayıp hikayeler türetme fikrini çalıp çırpmak serbesttir fakat bunları "karmakarışık metinler için müzikli hikayeler" başlığıyla bir yerde yayınlamak ayıptır günahtır.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat