Perşembe, Nisan 07, 2005

off yine...

Sabah postadan oturum iznimizin uzatilmasi ile ilgili kagitlar cikti. Zaten bir evvelkini alirken yasadigimiz travma daha gecmemisken ayni seye bir daha baslayacagimiza inanmak istemiyorum.

Simdi falimizda muhtemelen uc kere ‘aaa siz evli degilsiniz, bizim kayitlarimizda’ mektubu, Koray’in kontratinin uzatilmis halini tembel inek sekreterlerin cikarmasini bekleyerek gecen en azindan iki hafta, benim ogrenci olduguma bir turlu inanmayan en azindan uc tane IND yetkilisi, en azindan iki kere ‘biz kaybettik sizin evraklarinizi tum islemlere yeniden baslayin’ mektubu, iki ya da uc kere Zwolle ziyareti, bir sinir krizi (buyuk) bir tane daha sinir krizi (bu kucuk olani opsiyonel- dakikasi 10 sentlik telefon hattinda bir bucuk saat bekletilmekten dogan) var.

Butun bu islemleri Ingilizce yapmak da ayri bir guzellik tabii, bu adamlar nasil oluyorsa her zaman bulbul gibi Ingilizce konusabilirken, kendileri bir hata yaptiginda ‘Sizi anlamiyorum Hollandaca konusun’ demekten utanmazlar. Iyisi mi, ombudsmana simdiden basvurayim ben, anca sira gelir. Bu sefer kac yazismadan sonra sonuca ulastigimi, yazismalar ve belgeleri hazirlamak icin ne kadar vakit harcadigimi yazacagim. Gecen sefer hesaplamamistim ama Koray’in en azindan on is gunune, benim de yedi sekiz gunume mal olmustu. Tabii bizden aldiklari binlerce euro, hakarate varan laflari, sinir bozuklugunu saymiyorum. Butun bunlara deger mi burada olmak? Kolay gelsin bakalim, belki bu sefer anirtmazlar, belki gecen sefer ilk oldugu icin delirttiler.

08 Nisan, 2005 17:05, Blogger yEşiL boyle dedi...

üfff.. herseyi yokusa sokmasalar olmaz!! kolay gelsin deniz'cim insallah kolayca olur islerin!

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat