Cumartesi, Nisan 30, 2005

iki kelime

Bir internet kafe klavyesiyle boğuştuğum ve Türkçe klavyeyle yazmayı unuttuğum için kısa kesiyorum. Vatanıma döndüm ve Koray Bey'e kavutum. Darısı Su'nun başına. Koray feci bir asker yanığı ve kısa saçlarla geldi tabii. Herşey çok hızlı ne yazık ki, dönüşümüze azıcık kaldı ama ben daha istediğim şeylerin çok azını yapabildim. Bu akşam da Salihlideyiz, sonra yarın günümüzü İzmirde geçirip akşama İstanbul'a dönüyoruz.
Döndüğümde dün hazırlıklarını gördüğüm nişan törenini anlatırım ama. Şimdilik bu kadar. Kusura bakmayın, klavye ölümüme neden olacak daha fazla yazarsam.

01 Mayıs, 2005 12:54, Blogger oky boyle dedi...

ya böyle yurtdışında olan türk bloggerların memlekete dönüş hikayelerini bu aralar sıkça dinlediğim için çok özenmeye başladım. sırf bu yüzden interrail'e başvurucam, 15 gün sonra anlatıcam böyle.

 
01 Mayıs, 2005 16:09, Blogger Quentins boyle dedi...

Gözün aydın Deniz! Hem Koray'a hem de memleketine kavuşmuşsun kısa bir süreliğine olsa da. Keyfine diyecek yoktur şimdi senin :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat