Salı, Nisan 12, 2005

*!%$$$!

Aklim sira erken aksam yemegi yiyip saglikli ve zayif kalacagim diye saat altida yemek yedigim icin, gecenin ikisinde hala uyuyamiyorum acliktan. Uyuyamadigim gibi aklima bin turlu sey getirerek kendi sinirimi de bozmayi becerdim. Afferim bana.
Butun bunlar bir yana, Vera cok guldurdu bu aksam beni. Oyle komik seyler anlatti ki, kendi lise mezuniyetime gitmedigime pisman oldum. O vakit okulumun kirolarinin ayarladigi partiye 100$ vermeye kiyamamistim. Simdi olsa kibarca kiyamamaktan gectim, kufur ederdim, yuh yani, kim kaybetti o parayi da bir avuc zengin pici oyle harciyor, neyse...Ama belki eger gitseydim, bugunlerde o zamani eglenerek hatirlayacaktim. Belki de hatirlamazdim tabi...
Simdi gidip icimi kiyan kitabimi okumaya devam edeyi. Bu okuyacagim son Britanya usulu komedi kitabi olsun, bir daha alirsam ne olayim? Cok fazla ayni minvalde sey okudugumdan midir nedir, artik hepsi ayni geliyor. Gulmuyorum bile.