Cuma, Nisan 01, 2005

biriiinncc!!!

Bugun ben aslinda, marketten donerken nasil ezilme tehlikesi gecirdigimi -Koray okudugunda hic sasirmayacak, bugunlerde bol bol oluyor cunku-, rejim yapmaktan nasil biktigimi - uc gun oldu daha, goren de bir sey sanir, ama olsun-, Hollandaca ile kesin bir derdim oldugunu - simdi, her markete gittigimde Hollandaca konumaya kararli bir sekilde giriyorum kapidan, ne oluyorsa oluyor ama kasadaki kiz bana ne derse ben Ingilizce karsilik veriyorum, 'g' harfini telaffuz etmekten bu kadar korkar mi bir insan? kolayima da geliyor acikcasi, ama ayip artik- ,aksama Vera'nin icmeye gelecegini - Lente bok sezonunun acilis vaktidir artik- ve hatta Post Benelux gazetesinde okuduklarimi anlatacaktim ama cok daha onemli bir sey oldu!

Posta kutumdan, nefis baloncuklu sisko bir zarf icinde Donna'animin cok zarif hediyesi cikti! Suprizi kacmasin digerlerine, ne oldugunu soylemeyeyim, ama insani sevincten cildirtacak ve goz yasina bogduracak guzellikte, incelikte. Gunum aydinlandi, nesem yerine geldi, icim acildi! Ne kadar tesekkur etsem azdir:))

Simdi bir de Koray 'teslim' oldugu kislasindan bir arasa, haber verse baska bir sey istemeyecegim. Kisacik konustuk ama karli buzlu ve bes saat rotarli bir yolculuk gecirmis. On bes asker adayi daha varmis otobuste, Nihayet Burdur'a vardiginda artik 'ben' degil, 'biz' diye konusuyordu. Kader birligi mi, uzun zaman burada sosyallesmemeden gelen arayi kapatma tesebbusu mu bilemedim. Erkekler tuhaflar gercekten, hayirlisi bakalim.

01 Nisan, 2005 16:45, Blogger şugibi boyle dedi...

ha bak aynı şey. hani kendinden biz diye bahseden insanlar vardır. kedi de bende gıcık oluruz onlara. kediyle konuştuğumuzda hep yemeğe gittik, banyoya gittik, revire gideceğiz v.b çoğul konuşuyordu. sonunda dayanamadım sordum. kendine mi biz diyosun yoksa ne çabuk biz oldun ordakilerle dedim. dedi ki burada hiçbir şeyi tek başına yapamıyorsun. heryere seni birileri götürüyor onun için biz diyorum. buymuş yani mesele.

 
01 Nisan, 2005 16:50, Blogger Deniz boyle dedi...

Kendini 'biz'leyenlere aciyarak bakiyorum ben, cok vardi okulumda lisede de universitede de, aptal mafioso oglanlar 'biz' lenerek bir sey olduklarini sanarlardi.
Konuya en guzel yaklasim annemden ama: adaylarindan biri 'biz'lediginde hemen 'kac kisi oluyorsunuz siz?' diye soruyor:)

 
01 Nisan, 2005 20:41, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Cikmaya basladiktan birkac ay sonra, Mavi abisi Mor'la tanistirmisti beni. Yemekte bir muhabbettir basladi, Mor "biz söyleyiz, biz böyleyiz" diye anlattikca anlatiyordu. Dayanamadim, "siz kimsiniz yaa?" dedim. Biz iste dedi, Mavi ve ben. "Allah allah" dedim, "ya ben baska bir adamla beraberim ne zamandir, ya da sen biz diye kendini anlatip duruyorsun." Eveledi geveledi, zaman gösterdi tabi sonra isin aslini.

Bu arada begendigine cok sevindim Deniz'cim. ;)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat