Pazartesi, Nisan 04, 2005

ayyhhh yeteerr!!!

Son iki saattir uyumaya calisiyorum, gozumu kapattigim anda aklima tez geliyor. Bir tur panik atak geciriyorum, o kadar rahatsizim ki, ne uyuyabiliyorum ne baska bir sey dusunebiliyorum kalbim gum gum, ellerim ayaklarim buz gibi, soguk soguk terliyorum. Tek aklima gelen hesaplar: Agustosun besinde teslim etsem, onbesine kadar juri okur, son haftada savunurum, oylece 500 euro vermek zorunda kalmam, eylul'de Turkiye'ye donerim, bir ay tatil yaparim, sonra da gelip is aramaya baslarim. Ya olmazsa? Ya yetistiremezsem? Ya gecen gunku degisiklikleri adam begenmezse? Ya hic bilgi alamazsam? Ya kimse benimle anket yapmazsa? Ay olecegim galiba!
Simdi yazdikca hem olacaklar mumkun geliyor gozume, hem de rahatliyorum. Keske ilac alsaydim saatler evvel, simdi alsam uyusam yarin zombi gibi olurum. Televizyonda bir sey var midir bu saatte?