Salı, Nisan 05, 2005

Anneme acik mektup

Gorunuse bakilirsa ayi kuvvetim oldugu gibi essek derim de varmis,morarmadi bir yerim, sabah uyandigimda hala dudagim sisti, o da gecti sonra.

Bugun annemin basenlerimin ebadi konusunda yaptigi yakisiksiz benzetmelerden gayri hic onemli bir gelisme olmadi. Hangi insan evladi aylarca gormedigi kizini boyle ‘piskolocikman’ yikar, bilemiyorum ayrica:). Kendisine – okudugunu biliyorum cunku- buradan teessuflerimi iletiyorum, cok uzgunum aksamustunden beri. O saatten beri bogazimdan lokma gecmedi desem yeridir, yedigim uc kurabiye ve aksam yemegini saymazsak.

06 Nisan, 2005 08:32, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Sorun degil ayni, sekilde benim annemde beni her gordugunde olmadik yakisiksiz benzetmeler yapiyor. Sanirim butun anneler boyle alismak yada zayiflamak lazim hangisini zecersen :)

 
06 Nisan, 2005 10:01, Blogger Deniz boyle dedi...

Olay oyle degil aslinda, bu elma yanaklim, tombik ellim gibi bir sevgi sozcugu idi:) sadece basen ebadim konusunda arttirima gitmis artik, ona sasirdim, bir tur saka yani:) Ben annemle yasarken ve bekarken boyle demezdi, evlilik yaramis diyordur belki:)

 
06 Nisan, 2005 12:04, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Evlilikmi yariyor bize yoksa evlendik diye saldim cayira mevlam kayira diyemi dusunuyoruz bilmiyorum ama evlenmeden once 36-38 beden giyeni biri olarak ben epey bi cayira yayilmis durumundayim :) Suslude buna istinaden ki kendisi 40 senelik bir evliligi ve uc cocuk dogurup hala 36 bedende kalmayi basaran mucize insan bana takilmadan edemiyor :) Hep ozenmisimdir zaten cok yiyipte hala zayif kalanlara benim suslude onlardan biri iste doymak bilmez ama hep inceciktir lanet olsunki ben ona cekmemisim..

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat