Cumartesi, Mart 26, 2005

uyuyamiyorum ki...

bugunumu yazma niyetindeyim ama cumartesi olmus bile...zaman yavas gecsin istiyorum ya, illa ki tam da tersi olacak...
guzel ve sakin bir gundu, sabah uzun ve filmli bir kahvalti ve arkasindan sehirde sersem sepelek dolasma. Koray'in kardesine dogum gunu hediyesi aradim, hayret bir sekilde kuzu gibi bekledi yanimda, hic ziv iv etmeden. Gitmesine yakin gonlumu yapmaya calsiyordur belki...Yuvarlak cerceveli, mavi bir gunes gozlugu aldim, sonra da muzeye gittik. Tiyatro kostumleri sergisi vardi, oyle guzel bir bocek kostumu vardi ki, hemen giymek istedim, ama muze gorevlileri boyle yakinlasmalara sicak bakan insanlar degiller ne yazik ki...tam da bedenime goreydi ama napalim.
Aksamim guzel bir sise sarap+bbc esliginde gecti, koray saat dokuz itibariyle uyukladigi icin hic utanmadan prenses margaret'in cok acikli hayatini ve grumpy old woman'i izledim. Cok derin dusuncelere daldim izlerken, zira orta yasli kadin aliskanliklarinin hatiri sayilir bir miktari bende simdiden mevcut. sonum hayirli olur insallah, hem giysileri sadece rahat oldugu icin sevmek ve yaslilik arasinda illa ki bir bag olmali mi:)??