Perşembe, Mart 24, 2005

ulku takvimi

ulku takvimi gunumu neselndirmeye devam ediyor:
"Surasini kabul etmek gerekir ki bir ailenin fertleri arasinda karsilikli sevgi olmazsa o aile sadece gorunuste ailedir. O aileyi meydana getiren evlilik de basarisiz bir evliliktir. Bilhassa erken yaslarda evlenen ciftler arasinda kisa bir sure icinde sevginin ortadan kalktigi, gecimsizliklerin basladigi gorulmektedir. Evlilikte yasin buyuk onemi oldugunu bu gibi olaylar ortaya koymaktadir"
Bundan sonra kariyerime Takvim Arkasi Yazari olarak devam etmek istiyorum, bu yazanlar benim sinavlarda yazdigim konuya giris cumlelerine benziyor. Gecen gun eski bir gunlugumu okudum, universite ikinci sinifta bir sure tuttugum. Bahar donemi sinav sorularini da anlatmisim, ne cevaplar verdigimi falan...utandim kendimden, ne bicim sacmalamisim. Insallah bu sene yazdiklarimi sonra okudugumda da boyle hissetmem. Simdi artik gazetenin editor toplantisina gitmem gerek, bugun ilk yazimin oldugu gazete cikti, bakalim editorgiller begenecek mi? Eger elektronik versiyonu varsa buraya da koyarim. Aksam da Koray ile sosyal gorevlerimizi yerine getirmek icin bir is arkadasinin housewarming partisine gidiyoruz, hic bayilmiyorum ama ne yapalim. Hediye olarak bir nazarlik goturecegim, simdi onu da paketlemek gerek...