Salı, Mart 08, 2005

tsk'ya tesekkur yazisi

kirk yil gecse turk silahli kuvvetlerine bir tesekkur edecegim aklima gelmezdi! simdi tutuklanmayacagimi bilsem, bir horoz da keserdim balkonda. dun aksam koray efendi askerlik belgelerini hazirlamak amaciyla tum faturalarimizin ve evraklarimizin oldugu dosyalari topladi! ne var bunda diyeni doverim, ben bunun yapilmasi icin 2002 yilinin araligindan beri her yontemi denedim cunku, dosyalar mi almadim, kendim mi duzenlemedim, yalvardim, kavga ettim, rica ettim, kufur ettim. megerse olay beni asiyormus, asker mudehalesi gerekiyormus.
simdi iki klasorun icinde gayet guzel bir sekilde ayrilmis durumda evraklarimiz, faturalarimiz, banka kagitlarimiz falan. biz bu daginiklikla nasil evlenecek kagitlari bulduk, nasil oturum izni cikarttik bilmiyorum.
acaba asker milleti kilerdeki kirik dolabin icinden bir sey ister mi, belki bu bahaneyle onu da tamir eder koray? umut hayatta kalma nedenim, elbet o da bir gun tamir olacak, ne de olsa son iki yildir yapilacak isler listesinde o da.
su cok uygar hollandalilar cop polisi, kagit ayirma gunleri gibi seylerin yaninda do it yourself gunu de yapsa keske, her evdeki ufak tefek tamiratlari belediyeye bildirmek zorunlu olsa, belediye de belirli araliklarla geip kontrol etse yapmis miyiz diye. belki bu sekilde kirik dolabim, banyodaki ciplak ampulum, salondaki yamuk avizem falan tamir yuzu gorur.
bugun hava nihayet normale dondu, yagmurlu, karanlik... neydi o soguk ama gunesli gunler oyle, bozdu beni! oglenden sonra deventer'e konsolosluga gidiyorum yine, bakalim isime yarar bir seyler bulacak miyim?
ha bir de, bugunun sarkisi: otis redding- mr pitiful. mutlu gunler diler, ders calsimaya baslarim yuksek musadenizlen.

13 Mart, 2005 11:54, Anonymous Adsız boyle dedi...

Deniz cok guldurdun beni, ne hos yazmisin. Keske o soylediklerin mumkun olsa bizim eve de bir polis, asker ya da belediyeden bir gorevli lazim ki eksikler giderilsin... Seni cook iyi anliyorum.

 
13 Mart, 2005 11:54, Anonymous Adsız boyle dedi...

Deniz cok guldurdun beni, ne hos yazmisin. Keske o soylediklerin mumkun olsa bizim eve de bir polis, asker ya da belediyeden bir gorevli lazim ki eksikler giderilsin... Seni cook iyi anliyorum.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat