Çarşamba, Mart 30, 2005

Okulumu dun manyagin biri basmis, daha tuhafi baska bir takim hasta ruhlular (G.Mumin oldugundan supheleniyorum boyle brutal bir karari alan kisinin, tam ona gore)da operasyon sirasinda derslere devam etmis! Afferim, oyle disiplinli bebeler yetistiriyorlar ki her hal ve sartta o egitimden, muhtesem mufredattan mahsun kalmiyorlar.Ayni ruh hastasi zihniyet bizi 1999 yilinda okulun acildigi gun deprem oldugunda siniftan disari uzun sure cikarmamisti. Bi kere de, daha kucuktuk, bomba ihbari yapildigindan hepimizi asma bahceye toplamislardi, okulda zamanin olaganustu hal valisinin oglu oldugundan guvenlik cilgindi o zamanlar.
Simdi ne yalan soyleyeyim, ben lisedeyken gayet memnundum okulumdan, cok neseli bir yerdi,hayatimin cok uzun zamanini gecirdim orada (ilkokuldan lise sona kadar) ve karkaterimi sekillendirdi aldigim egitim. Su anda hala ogrenci olmamda lisedeki hocalarimin sonsuz etkisi var, dunyada baska yasam sekilleri oldugunu, baska kulturler oldugunu, hayatin 'etiler-akmerkez-ozel universite-abd masteri'ndan baska bir seyler daha oldugunu, bizim gibi 'zengin bebelerine' ogrettiler gayet guzel. Gelin gorun ki,benim mezun oldugum yildan sonra tatsiz bir seyler oldu okulda, ne kadar 'farkli' olan hoca varsa hepsine sacma sapan sebeplerle yol gosterildi. Sisli Terakki tekrar ogrencisinin etek boyu,sac rengiyle ugrasan sacma sapan bir kislaya dondu. Ben de, kustum okuluma, bir daha hic ugramadim ve bir gun cocugum olursa onu gondermeyi asla dusunmuyorum. Yazik oldu, ne guzeldi halbuki.

31 Mart, 2005 12:31, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

Iyi oldu bunlari ogrendigim ben de cocugum olursa gonderirim diye dusunurdum, sagolasin.

 
31 Mart, 2005 16:00, Blogger şugibi boyle dedi...

:))))))

ben dün akşam haberlerde o velilerin çocuklarını aradıkları sahneleri izlerken ağladım.(ne izlesem ağlıyorum zaten) bilmem gördün mü bir kadın vardı basbas bağıran. eğer çocuğum orda olsaydı o kadın gibi olurdum. afferim bana.

 
03 Nisan, 2005 12:16, Blogger Quentins boyle dedi...

Ablam liseyi Şişli Terakki'de okumuştu ama okulu pek sevmezdi. Belki de o senin dönemine yetişememiştir ve belki de o bahsettiğin bozulma dönemine rastlamıştır...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat