Salı, Mart 29, 2005

farketmez

  1. Elimde imkan olsa Debil Ozgenturk'un etlerini rendelemek, o abuk sabuk hareket ettirdigi ellerini kollarini lokma lokma dogramak, terleyen derisini yuzmek (igrenc!) o koca kafasini tunc havan tokmagiyla dagitmak isterdim. butun bunlar tayfun bilmemmne ismindeki klonu icin de gecerli. 'guzel insanlar' sizii...
  2. Bugunlerde bol bol Goksel'in yeni albumunu dinliyorum, kim bilir versiyonunu cok begendim.
  3. Vee son metodoloji dersimi aldim, Alman kizlardan biri derse gec geldi, sutyen giymeyi unutarak. Butun ders Vera ile goz goze gelmemeye calistik.Sonucta oglen yemeginde en buyuk bes giyim sucu listesini yapmak kacinilmaz oldu. Tamamen subjektif, belki tanidigim, sevdigim insanlar da takmiyorlardir, yapiyorlardir ama uzgunum, boyle hissediyorum iste. Evet,bir kadinda gormekten tiksindigim bes giyim hali/kombinasyonu/aksesuar vs:

a. visible panty line (simdi mis gibi terim varken ceviremeyecegim kendi capimda)

b. plastik takilar (ozellikle renkli plastik kupe takmasin kimse, noolur)

c. mini etek-ayak bilegi hizasinda topuklu bot kombinasyonu

d. uzun, cook uzun kivrik ve uzeri desenli tirnaklar, burada ozellikle kasiyerlerin en sevdigi sey.

e.Sentetik her turlu giyecek, ozellikle h&m mali sentetik t-shirtler.

30 Mart, 2005 08:45, Anonymous Adsız boyle dedi...

alman modasi tabii:) ne goruyorum saniyorsun burada? orda olaylar nasil? bligi uni. kantininden cok uzakta kaldim, artik iyice cahilim bu konularda.

 
03 Nisan, 2005 12:14, Blogger Quentins boyle dedi...

Deniz izninle ben de listeye 2 madde eklemek istiyorum.
1. Cadı gibi upuzun ve simsiyah ojeli tırnaklar ve yine aynı tonda göz makyajı
2. Eline ne geçtiyse küpe ucuna takıp o ağır şeyleri kulağına takıp sokağa çıkan insanlar.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat