Pazartesi, Mart 28, 2005

ben yalnizim artik

bu sabah bes itibariyle yalnizim. koray sag salim ve mutlu bir sekilde istanbul'a vardi, hatta simdi kardesiyle birlikte dogumgunu kutluyorlar. ben ise havanin hala aydinlik olmasina saskin bir sekilde televizyona bakiyorum bir yandan yazarken.
yarin gercek dunyaya geri donecegim ve ciddi bicimde calismaya basliyacagim. hala toparlayamadigim tez teklifim, yapmam gereken milyonlarca baska isim, gormem gerken insanlar varken oturup saatlerce gazete+kitap okudum bugun. bir de vera drake'i izledim. Cok merak ediyordum ama acikcasi 'veresiye satan- pesin satan' tablosu gibi, 'fakir kurtaji-zengin kurtaji' farkini boyle gozume sokmalari hosuma gitmedi. Ama filmin basindaki sahnerlere, dekora, atmosfere diyecek sozum yok, cok etkileyici, daha dogrusu aynen hayal ettigim gibiydi.
Bugun herkes habire aradi beni, annem, korayin annesi, koray, caner...ama yine de normal bir gunden daha az miktarda konusmak kendi kendine konusma aliskanligimi hortlatti. butun gun, tv izlerken, cay icsem mi diye dusunurken, yemek yaparken, bulasik yikarken kendi kendime konustum. Hayir, bana aciyin diye anlatmiyorum bunu, sadece durum boyle:) her gun mutlaka kullanmam gereken belirli sayida kelime var, harcamayinca boyle oluyor galiba. Yine de hala kendi kendime konusmalarin 'radyo tiyatrosu' kivaminda, zaten yaptigim isi betimleyen halde degil. Genelde sesli dusunuyorum. Radyo tiyatrosu davranisi (yani mesela, masaya tabak koyarken 'tabagi koyalim' demek, bizim ailenin baska uyelerinin huyu, ki olar kendilerini bilirler:))

28 Mart, 2005 22:30, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Dilerim cabuk gecer bu ayrilik dönemi.
Belki patlican kizartma vaktidir, ne dersin? ;)

 
28 Mart, 2005 23:01, Blogger Zeynep boyle dedi...

Allah kavustursun. Sayili gunler cabuk gecer derler degilmi

 
29 Mart, 2005 10:59, Blogger SuGibi boyle dedi...

:(

 
29 Mart, 2005 12:25, Blogger D boyle dedi...

Elbette bir is yapmadan once onu betimlemek gerekir. Yoksa eglencesi kalmaz! Yerleri silmeden once mesela "evimiz cok pislenmis, hemen temizleyelim". Islem bitince "aferin Defne'ye cok guzel oldu" seklinde gider bu. Sana da tavsiye ederim yani

 
30 Mart, 2005 10:49, Blogger shahika boyle dedi...

Deniz yaa, kusura bakma. Ben arada ne oldugunu pek anlayamadim galiba. Koray simdi askere mi gitti? Ne alakaysa mayis sonunda gidecek gibi kalmis aklimda :( Sen de Istanbul'a gidecektin degil mi? Gittin mi yoksa?
Valla bütün tarihler birbirine karisti. Kedi, Koray, Quentins'in E.si. Herkes askerde.

Allah kavustursun en tezinden...(Cok sIkIlIrsan ben seni en babasindan bir türk dügününe götürürüm)

 
30 Mart, 2005 23:56, Blogger TasneemIstanbul boyle dedi...

Allah kavustursun, hayirli tezkereler versin.

 
03 Nisan, 2005 12:12, Blogger quentins boyle dedi...

Bir süredir maalesef ancak haftasonları takip edebildiğim için yeni okuyabildim Koray'ın askere gittiğini. ALlah kavuştursun! Umarım mümkün olduğunca rahat bir askerlik dönemi geçirir.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat