Pazartesi, Mart 07, 2005

asker yolu gozlerim

simdi aradi koray bey, kesinlikle gidiyor ayin 27sinde. mehmet bey usulu askerlik yapacak, biliyorum, millet neler cekiyor onu da biliyorum. bu kadar yili birbirimizden ayri da gecirdik ama yine de fena oldum iste. ben o yokken ne yaparim? cok yalniz olacagim burada:(

07 Mart, 2005 15:57, Anonymous Adsız boyle dedi...

seni anlıyorum desem inanır mısın.
sugibi

 
07 Mart, 2005 19:45, Blogger hbg boyle dedi...

daha gitmesine var ama simdiden Allah kavustursun deniz... insan ayri yillar gecirdikce tahammulu artar zannediyor bir mantik onergesi kurup... da mantik calismiyor ve tahammul azaliyor gercekte, di mi? cabucak gecer umarim...

 
08 Mart, 2005 10:01, Blogger  boyle dedi...

şarkıda dendiği gibi:

öyle bir geçer zaman ki/ bu dediğim aynıyla vaki.

valla ben 8 ay yaptım askerliği. ankaranın dışında, medeinyete 70 kilometre uzakta biyerde. öyle ki, telefon bile yoktu. bişekilde geçiyor zaman. enazından askere gitmiş olan kişi tarafını biliyorum işin, sıkıcı bişey. ama bitiyor işte. aynen şarkıdaki gibi, öyle bir geçer zaman ki....

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat