Perşembe, Mart 03, 2005

aman allahim..

az evvel ogrendim ki, bizim nemide hanim (evet trt int izliyorum ben, her gun, her an, naapayim) eskiden ah ana imis. kendisine olan butun saygim, butun sevgim bitti. ben onun ufacik yasimda uzerimde yarattigi hasar yuzunden koy fobisi gelistirmistim, uzun zamandir da unuttuydum ah anayi. bu bana yapilir mi simdi? nasil izleyecegim ben dizimi?
ah ana, ah ana, yaktin beni bir daha!

03 Mart, 2005 18:50, Blogger Son boyle dedi...

Merhaba, cok garip bir soru olabilir ama Ah Ana kim ?

 
03 Mart, 2005 20:53, Blogger Deniz boyle dedi...

ahha, hos geldin tesnim! hic de garip bir soru degil, ben herkes bilir saniyordum, oyle degilmis. "ah ana" ben ilkokuldayken(seksenlerin sonu olmali) trt 1 de ogleden sonralari, koyumuzden mektup var'dan hemen once verilen diziydi. bu dizi bir koyde gecer, koyluler bin turlu sacmalik yaparlar, saglik ocagindaki doktor ve bilmemne ana (adini hatirlamiyorm) nin bilgelikleri sayesinde kurtulurlardi. bu kadina herkesler ah ana diye bagirarak kostugu icin dizinin de adi ah anaydi.muhtemelen koylulere temel hijyen ve asgari duzeyde egitim vermek icin yapilmis bu diziden ben nefret ederdim, tiksinirdim hatta. ne o hikayeler olasi seyler gibi gelirdi, ne de o bilge sahsiyetlerin konusmalarina inanirdim. simdi o ah ana'nin her gun izledigim kadin oldugunu fark etmek sarsti beni. ha bir de burada turkiye'deki kadar olay bollugu yok onun icin de olabilir:)

 
05 Mart, 2005 22:44, Blogger Son boyle dedi...

:) cok tesekkur ederim :) doneminde trt'nin meshur karakterlerinden birisi demek ki :)

 
21 Mart, 2005 01:28, Blogger bitkisel boyle dedi...

Uyyy benim annem müptelasıydı o dizinin,ne yapsın kadın o zaman fazla seçenek yoktu.O dönem yetişen çocuklarda bi takım psikolojik sorunlar görüldüğünü kendimden bilirim.Ama sonradan Susam sokağı'nı yayına soktularda bi nebze olsun sızılarımı dindirdiler.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat