Cuma, Şubat 18, 2005

onnar bunnar...

korkunc bi uyku bastirdi, biraz uzansam mi acaba?
bu sabah evden cikarken yan komsum teyze ile karsilastik yine. kocasi olmus (bosandigi kocasi) ve bir arkadasi da...bi tek ben kaldim, herkes oluyor, cocugum bile dedi...cok acikli bir hayat hikayesi var teyzecigin,icim acidi, cok yasamak huzunlu bir sey galiba. sonra beraber asagiya indik, nihayet alt kat komsum olan teyze ile de tanistik. hemen 'siz cok calisiyorsunuz, hep bilgisayarin basinda goruyorum sizi dedi'. 'afferim' dedim ben de icimden, demek ki habire evime bakiyorsun. sonra bir daha selamlastik, kibarlik ettik, gulumsedik, markete gittim.
turk marketi her zamanki gibi bombos, ne yazik ki sahika'ninki gibi heyecanli olaylar olmuyor. marketteki ablayla da lafladik biraz, dikkatimi cekti yine, buradaki hic bir insanin ay isimlerini kullanmadigi. burada temmuz yok, yedinci ay var. veya dokuzuncu ayda geri geliyorlar izinden, eylulde gelmek yerine. nicin acaba?
aksama yemege misafir var, uzun zamandir caner disinda kimse gelmiyordu eve, mutlu oldum. en iyisi uyuyayim ben, havadan midir nedir?