Çarşamba, Şubat 16, 2005

limon ve camasir suyu...

herkesin evinde boyle mi? limon ve camasir suyu almayi niye hep unutuyorum ben? ikamesi olabilen seyler de degil ustelik! off...kim gidecek simdi markete, yarin verem kontrolu icin evden cikacam, o zaman alirim. acelesi yok ustelik camasir suyunun.
evvelki gece the aviatoru izledik, gereksizce uzun oldugu konusundaki yorumlara aynen katiliyorum. gel gor ki, uzuldum cahilligime, gecen yaz howard hughes diye biri oldugunu bilsem, ne guzel biyografisini okurdum!dun gece de ray i izlemeye baslamistik ki, bilgisayar keleklik etti, bu gece tekrar izlemeye calisacagiz. halbuki ne guzel havaya girmistim, agliyordum tam...
dun dersten cikinca kampuste yurudum biraz, otobus duragina dogru giderken olu bir guvercin gordum, icim kalkti, korktum hemen. insallah yarina kaldirmis olurlar. ha bir de suruler halinde kargalar gordum, ablam zeki hayvanlardir, dese de, icim urperdi. o kusu yerler kargalar di mi? enschede hayvanlar alemi ile ilgili son havadisim bu sabahtan: saat dokuz civarinda bahcedeki agaca bir sincap efendi tirmanip sov yapti bize. o ne kuyruk sallamalar, ne sicramalar, ne nese! karga gormek ne kadar kotu ise sincap o kadar guzel. keske istanbul'da da olsalar.
bir de, nihayet bir aksam yemegi rutinimiz oluyor burada da. sex and the city bittiginden beri yemek- yemek sonrasi izleyecek dizi bulamamistim, veronica sagolsun, seinfeld ve the simpsons'u tekrar vermeye basladi. kendimi cok daha iyi hissediyorum, izleyecek bir sey oldugu zaman. evet, tv bagimlisiyim ben.

18 Şubat, 2005 16:12, Blogger Deniz boyle dedi...

ohhooo defnaanim nerde gorecem ben sicabi istanbul'da? doga olaylarina bu ailede sen bakiyorsun. guvercini (veya guvercinden arta kalanlari) gormemek icin yolumu degistirecegim artik, baska care yok

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat