Pazar, Ocak 30, 2005

terzi kendi sokugunu dikemez mi?

uc dakika kadar once ir theory makalemi bitirdim, okuyan dort sene benim bu konuda egitim aldigima hayatta ihtimal vermez, o denli boktan oldu, ama oldu. su anda yazdiklarimin kalitesini dert edecek durumda degilim, iki gun tek bir satir okumak zorunda olmadigimi dusundukce seviniyorum sadece. sadece iki gun degil, sanirim bir iki yil hic bir sey okumamak iyi gelir bana. dun koray'la pazara yuruken konusuyorduk, master bittikten sonra bir sure boyle bir isle ugrasmak istemedigimi, hatta belki de bir sure okumayi ozlemenin guzel bir sey olacagini. defneanim gecen gun kendi kariyer hedeflerinden bahsetmis, benim de hayalimdeki isler bugunlerde farkli degil. su anda tukas'ta uretim bandinda calisip recellik cilekleri ayiklamak, bezelye ayiklamak, ne bileyim paketleme yapmak bana en iyi 'gidecek' meslekler. burada kalacaksak da enschede park ve bahceler mudurlugune basvurmayi dusunuyorum, mevsimlik isci olarak. sonbaharda elimde o sac kurutma makinesine benzeyen aletlerle yapraklari iteklemek istiyorum, bir de o golf arabasi gibi seyleri kullanmak. zavalli annecigim, cocuklarinin hayallerindeki meslekleri ogrendikce uzuluyordur herhalde. o kadar telkin ters tepti sanirim:)
eger calisiyor olmamizin sebebi daha mutlu bir hayat yasamaksa, beni bu gunlerde ancak bunlar mutlu edecek, sayfalarca sacma sapan yazilar yazip kimsenin takmadigi bir unvani almak degil.

31 Ocak, 2005 11:12, Blogger  boyle dedi...

Valla beni mutlu eden çalışmak fiilinin ta kendisi. Boş durunca sapıtıyorum. Yazmak gibi, nefes almak gibi bişey çalışmak benim için. Okulda kalışım da sanırım bu yüzden. Kariyer akademik, ünvan, maaş falan tırışkaymış. Zor oldu bunları anlamam ve fakat 2 sene önce aniden drank etti kafama. O gün bu gündür işimin "çalışmak" kısmıyla ilgili sorunlarım bitti. Beni yoran başkasının yerine çalışmak. Enazında böyle bir derdin yoktur diyorum, saygılar dileyerek çalışmaya gidiyorum.

 
24 Şubat, 2010 22:34, Blogger Kâm-uran Feyzioğlu boyle dedi...

Merhaba, araştırma yaparken yazınıza rastladım, üretmek, çalışmak ve yeniden yapıyor olmak üzerine bir konu araştırmaktayım. acaba diyorum okumaya gerçekten ara verebildiniz mi? sistemden çıkıp sizi mutlu edecek bir başka işin içinde bulabildiniz mi kendinizi? yazınızı yazalı uzun zaman olmuş ama belki yanıt alabilirim, kim bilir? teşekkürederim

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat