Cuma, Ocak 28, 2005

sabir, sabir ya sabir!!

eger bu satirlari okuyanlar arasinda benim gibi, aklini kacirmaya ramak kalmis, yetistiremeyecegi asikar olan islerle ugrasan, yorgun olan, kis depresyonunda olan varsa, dinleyin, ben olayi cozdum!
olay sudur: bir dus, uzerine bir miktar ciguli, evde az biraz kendi kendine gobek atmaca - benim gibi perdeleri cekmeye useniyorsaniz, gidin disardan gorunmeyen bir yerde yapin, madem delirdiniz, millete ilan etmeye luzum yok!- sonraa tekrar isinizin basina! son bir saatteki verimimi baska bir sey aciklayamaz sanirim.
haydi hep beraber: kurulurum yay gibi/ ucuyorum tay gibi/ icmisim ask sarabini/ oldum dolunay gibi! oh oh! yandaan!!

28 Ocak, 2005 18:18, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

:))))))
Ilahi Deniz, miskin miskin oturuyor, yayini bekliyordum radyoda. Simdi müzik arsivine gitmem gerekecek, malum, haftasonuna hazirlik! Bir de ben deneyim su verimlilik metodunu...
Hadi sana kolay gelsin...

 
28 Ocak, 2005 21:18, Blogger Quentins boyle dedi...

:) Alemsin Deniz...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat