Pazartesi, Ocak 10, 2005

gunes munes...

hava cook guzel, ilik, gunesli, epey nese verici. cuma aksami tatillerini ocak ayindan planlayan manyak hollandali milleti hakkinda atip tutarken herhalde bu kapali havaya ancak gidecekleri tatilin hayalini kurarak dayanabiliyorlardir demistim, kapali hava falan yok artik. ama yine de tatil planlamaktalar hala, tv'deki reklamlar oyle gosteriyor en azindan. ha bir de, insanlar yeni yil kararlari alirken hep sigara birakir, kilo vermek ister ya, tv de bugunlerde bir suru nutraslim ve nicotinell reklami gormemin sebebi bu galiba.
ben bunlari yazarken vera aradi, yarinki, carsamba ve cuma gunku presentasyonlarhakkinda agladi, ben de teselli ettim, sanki cok iyi bir haldeymisim gibi. gorecegiz bakalim yarin marion kaltagi ne gibi iskenceler hazirlamis bana. marion, siniftaki irkci, sisko, sinir kiz, benimle ayni konda makale yazdigi icin benimkini yorumlamak onun gorevi. basindan beri birbirimizden hic hoslamadigimizdan yarin neler yapacagini merak ediyorum, savas baltami cikardim, boyalarimi surdum, onun makalesini de bu aksam okuyacagim.
haftasonu cuma aksamindan beri yaptigimiz yiyecek alisverisini yerlestirmek, dondurucuyu dolduracak altyapiyi (kofte, eksili kofte koftesi, lazanya sosu) pisirmek ile gecti. pazar yeri cok tenhaydi firtinadan oturu. oyle cok ruzgar esiyordu ki ben bile zor yurudum, zayif biri olsa ucar herhalde. daha acilmamis tezgahlardan birinde kolilerin icinde cok taze kabaklar gordum, aklim kaldi. sonra cumartesi gecesi yine kendini bilime adamis bir nefer olarak yazi yadim, koray da janer pasa'ya gitti. efrasiyabin hikayeleri'ni koray'in elinden kurtardikca okuyorum, cumartesi gece de epey gece kadar okudum. pazar gunu ise "kucuk hanimefendi" esliginde yemek pisirdik, iste dondurmak icin, trt int sagolsun bugun oglen de kezban paris'te yi verdi tekrar. pazar gunu bundan baska biraz daha ders calisarak, aksam da tv izleyip cumhuriyet pazar bulmacasi cozerek huzurrrr icinde gecti. ozlemisim normal, koray'in calismadigi pazarlari.
bu sabah deventer'e gittik, koray'in askerlik islemleri icin, nisan'da gidiyor artik, bir aksilik olmaz ise. konsolosluk o kadar cirkin bir yer ki, ay ne guzel biz burada evlenmistik gibi romantik bir hayal dahi kurdurtmuyor insana, ama deventer iyi, deveter ook guzel, keske bir gun tasinsak oraya. o vakitten beri de evde, yarinki isleri hazirlamaya calisiyorum iste, habire bir sey oluyor, dikkatim dagildi. simdi de yemek pisirmem gerek, hazir aspirator cekerken. nefret bir sey bu, sen hem acik mutfak yap, hem de havalandirmasini merkezi tut. neyse, gideyim ben.

10 Ocak, 2005 22:13, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Deniz'in karsisinda Marion da kim oluyormus ki? Öyle bir anlatmissin ki, yüzünü bile görmedigim halde amazon edasiyla o boyali halin canlandi gözümün önünde, ve cok güldüm. Diline kuvvet.. O yetmezse bilegine de! ;)

 
11 Ocak, 2005 10:01, Anonymous Adsız boyle dedi...

ee koray da mı askere gidiyo yani. ne bu ya. bu kadar adamı napıyolar anlamıyorum ki.
sugibi

 
16 Ocak, 2005 15:50, Anonymous Adsız boyle dedi...

Selam,

Internette dolasirken guzelim enschede sehrini aratirken bu siteye denk geldim. enschede havadisleri yazinca okumadan gecemedim. Ilk basta ne oldugunu bile anlamadim. Ben enschede de olacak aktiviteleri gorecegimi bekliyordum ama baktimki bir gunluk le karsilastim. Daha onceki yazilari okumadim. Asagida biraz hollandalilari elestirdiginizi gordum. Evli oldugunuzu istanbuldan geldiginizi vede burda okudugunuzu gordum. Tam olarek enschede de ne okuyorsunuz ve hangi okulda? Bunu sormamin sebebi sudur:
Ben kendim enshcede sehrinde oturuyorum ve Universiteit Twente de okuyorum. Ben ve bir kac arkadas universitedeki turk gencligini bir araya getirmek ve sohbet etmek icin arada bir toplaniyoruz ve konusuyoruz yada belirli bik aktivite yapiyrouz. Mesela ikinci ayin 4 de bayram kutlamasi icin bir araya gelecegiz. Essazinda bu toplanmaya katilmayan tam olarak toplandigimizda ne yaptigimiz hakkinda tam bir bilgi edinmis sayilmaz. Amac bir aray gelip birbirlerini tanimak ve sohbet etmek. Arkadas cercevesini genisletmektir. 3 veya 5 kisilik basladigimiz grup simdi 15 ile 20 kisi oldu ve bu sayi git gide artiyor tabiki. eger sizde Universitede iseniz ve tanismak isterseniz bana bir email gondermeniz yeterlidir. Bu sadece sizin icin degil Koray icinde gecerlidir. Gerci tam olarak yasinizida bilmiyorum. Grupdaki yas orani 19 ile 16 arasi birsey. herhangi bir baska bilgi etmek isterseniz haber verebirlirsiniz bana.
emalim: namik@hotmail.com

Kalin saglicakla,

Namik

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat