Pazartesi, Ocak 24, 2005

gelmeyin uzerime, cocugumu keserim!!

hayatin agirligi uzerinize mi bindi yoksa diye sormus golgeli bey, hemmen cevaplayalim. hayat uzerimden silindir gibi, buldozer gibi gecmek marifetiyle dumduz etmis vaziyette. sinavlarim basladi, geecek haftaya kadar beni olu sayin. ev korayin ve benim makale teslim tarihlerimizin hepsinin cakismasindan dolayi bir sure icin study hall veya kutuphane olarak hizmet veriyor. yemek masasi misal, artik fotokopi masasi. bu hali de epey bir sure devam edecege benzer. akli sagligim(iz) icin herkesin dualarini bekliyorum.
bugun eu law sinavim vardi, sanirim gectim. bir daha omrum boyunca case law (bunun turkcesi nedir, bilmiyorum, ornek davalar midir?) okumak istemiyorum, o cumleleri oyle karisik yazanlari, hukuk dilini kullananlari da lanetliyorum buradan. (subatta luksemburg'a gittigimde bunu ben belirteyim en iyisi:)) bu aksamdan yarin sabaha kadar avrupa birligi butcesi nasil hazirlanir, nasil denetlenir ogreneyim, o zaman ayri bir lanetleme listesi hazirlarim. yani, ders calsimaktan baska bir sey yapmadigim icin yazacak cok bir sey de yok.
enschede'li turkler blogumu kesfetmisler, sanirim haftaya tanisacagim onlarla, bir de sinif yemegimiz var, hocalardan birinin evinde, gelecek hafta cok daha neseli gececek.
ha bir de sunu ekleyim, kardes bloglarin en kardesi gelmis, hosgelmis!

27 Ocak, 2005 10:29, Blogger Quentins boyle dedi...

Sınavlarda iyi şanslar Deniz :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat