Pazartesi, Ocak 31, 2005

bahar temizligi!!

okulumun sonbahar somesterinin bittigi bu gun ben de gunun anlam ve onemine uygun olarak bahar temizligine giristim. tam dort saat surdu ama evin her yani terrtemiz simdi. bu eve koray tasinali dort, ben geleli asagi yukari iki yil oluyor ama hala bizden evvelki kiracilarin bile temizlemedigi yerler kesfedebiliyorum. annemin ve ablamin, ailenin butun kadinlarinin yuz karasiyim galiba. aslinda bahar temizligi epey iddali bir kelime, bu evin gelecek yila kadar bir daha boyle bir temizlik gorecegine pek ihtimal vermiyorum. temizlik yaparken yine rebecca fm dinledim, klasik rock calan bir radyo. dort saat icinde uc kere whiter shade of pale ve sayisiz kere phil collins sarkilari dinledikten sonra beni sinirlendirenlere, "phil collins'e maruz kalasin, issiz adaya dustugunde songs of the 60's toplama albumlerinden baska dinleyecek bir sey bulamayasin" diye beddua etmeye karar verdim, yeterince korkunc bence. ne yazik ki diger radyolar arasinda yine tahammul edilebileni bu.
dun cumartesi gunu beni en sevindiren olayi yazmadim esas, hemen haber vereyim: kafama uyan bir sapka buldum nihayet! oyle ibis beresi gibi degil, kahverengili, sapka seklinde bir sapka!koca kafama olacagina ihtimal vermiyordum ama oldu bir sekilde! cok sevincliyim, hem kulaklarim usumeyecek artik hem de aptal kapusonlarla ugrasmayacagim. koca kafali olmak cok zor bir sey, yasayanlar bilir bunu, nihayet limon kabugu gibi durmayan bir sey bulunca gunun, hatta haftanin haberi oluyor bu.
bu aksam da ders calismamaya kesin kararliyim, belki normal insanlar gibi film falan izleriz, koray bey de calismayacaksa. yoksa al capone kitabimi okumaya calisirim, artik ingizlice okumaktan ikrah getirdim ama ne yapayim, yok evde turkce bir sey. bu arada gonul yarasi hengelo'ya gelmis, heyecanla bekliyorum buraya da tesrif edecek mi diye. keske bu hafta gelse de gorsem.
son olarak sunu belirtmek isterim ki, bu gun hayatimda mustesna bir olayin yildonumu. tam uc yil evvel bu gun koray'la tanismistim. ne tuhaf, o zamanlarki 'kral arkadas'im, her seyimi anlattigim, 'koca adam' la simdi evli olmak!