Perşembe, Aralık 09, 2004

ziv ziv ziv...

bu sabah nihayet gozumu acabildigimde aklima gelen ilk sey henson brothers oldu. iyygghhkk bir gruplardi onlar, hepsini kafa kafaya carpistirip seslerini kesmek en buyuk dilegimdi. varliklarini niye hatirladim hic bilmiyorum.
son iki gun okumalar acisindan verimsiz, okul acisindan sosyal gecti,prezentasyonum vardi, onu hazirlamak icin vakit harcadim gereksizce. bugun acigi kapatmam gerek artik. gelecegimi dusundukce heyecanlaniyorum, orada hic bir is yapmak istemesem de toparlanmazsam butun vaktimi istanbul'daki bilgisayarin basinda gecirecegim demektir.
bu arada buyukelciligimiz inanilmaz bir hizla cevap vererek bizi lahey'de agirlayacaklarini soyledi, insallah guzel bir konusma yaparlar da biraz etkili olur. bu sene, bu mevsimde turk olup da hollanda' da avrupa birligi uzerine calismak ne kadar zor bir is, her an turkiye'den bahsediliyor, benim de her an her seyi takip ediyor olmam gerekiyor dolayisiyla. kusura bakmayin, ben 'gelinim olur musun?' u izleyemedim, onu takip etmek istiyorum demek geliyor icimden, ama cok akillica bir kariyer hamlesi olmaz sanirim.
vergi dairesindeki dunku maceralarim kisa surdu, dukkani tadilata lamislar, tuhaf kumes buyuklugunde bir odada bir ton insan ve cok sinirli memurlar vardi, adam (hayret) beni dinledi, niye hollandaca konusmuyorsun diye bile sormadi, nereli oldugumu da sormadi, cok sansli hissettim kendimi. sonra eve yururken gordugum insanlar da yuruyordu, sokak kalabalikti, insanlarin cogu turktu, hava gunesliydi, hic hollanda gibi degildi iste.
dun gece butun gece tembellikle gecti, koray eve saat dokuzda gelince benim de felegim sasti, ders calisma niyetindeydim aslinda ama bbc'de cesit cesit yemek programi izleyerek bir de annemin gonderdigi gala, kumsal ,penguenleri okuyarak butun gecemi harcadim. pismanim simdi. ustelik abur cubur yedik yemek niyetine, bugun kendime geleyim, yemek yiyelim, aksam da calisayim.