Perşembe, Aralık 09, 2004

vallahi olmuyor, yazamiyorum. is yumurta-kapi etkisine kaldi artik. makaleleri okudum, notlar aldim, unum var, yagim var, herseyim hazir ama ise nereden basliyacagimi bilmiyorum. mandalina yesem gecer mi acaba? bu okul bittikten sonra bir daha okuyacak olursam sasi olayim, colak kalayim, ne bileyim bisi olsun. biktim.

09 Aralık, 2004 20:28, Blogger Quentins boyle dedi...

Deniz seni okudukça geçen seneki hallerim gözümün önüne geliyor. Kolay gelsin ne diyim :)

 
10 Aralık, 2004 10:28, Blogger  boyle dedi...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 
10 Aralık, 2004 13:51, Blogger  boyle dedi...

Şimdi öncelikle bir adet ayna buluyorsun. gözlerinin aynadaki yansımalarına konsantre olup kendi kendine yazamazsan neler olacağını ikna edici bir tonda anlatıyorsun. seansın sonunda ikna olmadığına kanaat getirirsen bu sefer tehditlere baş vuruyorsun. tehditle de olmazsa eğer, aynayı kaldır, memleketin ennn özlenir köşesini hatırlayıp bir saat kadar orayı düşle. sonra tekrar aynadaki sana bakıp enözlenir köşeye biran önce kavuşmak için yazmak zorunda olduğunu hatırlat. bu kadar psikolojik baskıdan sonra halen yazmaya başlamadıysan ya tavsiyelerimle tamamen delirmeni sağlamışımdır, ya da en az benim kadar tembelsindir. her iki koşulda da olay kontrolünden çıktığı için vicdan azabı çekmeden, gönül rahatlığı ile yazmamaya devam edebilirsin. yazmaya çoktan başladıysan yine sorun yok, zaten amacın yazmaya başlayabilmekti. Kolay gelsin.

(yazım hatalarımı düzeltebilmek için bu commenti silip yeniden yazmak zorunda kaldım, kusura bakmayın.)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat