Cuma, Aralık 17, 2004

haydi tayyip haydi tayyip haydiii!

hadi artik, televiyona yapistim, bir aciklama yapsa ya! cengiz candar "ab bir otoyoldur, biz de bu otoyola ciktik artik" diyor ama pek de ic acici bir diplomasi yapilmiyor su anda, gozlemledigim kadariyla. icim karardi yine, bosuna mi okuyorum nedir?
televizyondan gozumu ayirabilirsem eger, odevimi bitirecegim, artik en son ve en igrenc kisimina geldim, pazar gunu gitmeden biterse cok iyi olacak. bugunun tek guzel olayi avrupa birligi kurumlari dersinin artik sona ermesi oldu. bir hafta daha ab butcesinin nasil hazirlandigini ogrenecek olursam kendimi oldurecektim zira. sekiz ders falan surdu adamin anlatmasi, insaf yani.
dersten sonra kendimi otobuste unutunca, sehre kadar gittim vera ile, sehirdeki super de boer'den berabercene alisveris yaptik. oradaki super de boer'de turk yiyecekleri de var, yok lahana dolmasi, kozlenmis biber, cekirdek falan. ben tursu ve et aldim, vera da kozlenmis kirmizi biber ve recel. (aslinda yaprak alacakti sarma yapmak icin ama dedim ki, bir kere birlikte yapalim sonra sen yaparsin. ilk seferde bilmeden yapip da hayata kusmesin kizacagiz:)
yarin tekrar gidecem sehre, anneme peynir almaya, kutuphaneye falan. pazar sabahini da temizlik yaparak gecirmeyi umuyorum ki geri geldigimde evi guzel bulayim. acaba zeytinyagli sarma getirsem, yolda bisey olur mu?

17 Aralık, 2004 18:12, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Sorma Deniz, polisiye gibi gündü. Duyduguma göre Tayyip Kasimpasali bir edayla kalkmis 5li zirve masasindan, ben bu iste yokum diyerek, Gül oturtmus sonra bin ricayla yeniden. Televizyona yapistik biz de. Isin en kötü yani bir yandan yayini yetistirmeye calistik, bir yandan da bu garip almanlara laf anlatmaya. Zor gündü velhasil. Daha da kötüsü bu zor günler uzun sürecek gibi. Sana da kolay gelsin, bize de....

 
17 Aralık, 2004 18:13, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 
17 Aralık, 2004 21:24, Blogger Vladivostox boyle dedi...

merhaba,
email adresine baktım, lakin ne sitende ne de blogger profil sayfanda bulabildim. hollanda hususunda bazı sorularım olacaktı, email adresini verebilir misin?

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat