Salı, Aralık 07, 2004

haftabasi

trt int her zaman igrenc programlar yapacak degil ya, arada bir ise yarayan seyler de yapiyor. yemek yemek mesela. o igrenc sahrap soysal'in olmadigi bolumleri cok hos. bugunku bolumde fatih ozguven mutfak ve sinema iliskisinden bahsetti. zengin mutfagi'indan bahsetmedi ama olsun. ben de selen'le birlikte dersine konuk olarak gittigimiz zamanlari hatirladim. avrupa tarihi dersinden sonra gunumu neselendirmek icin giderdim, zaten ezbere bildigim filmlerin boyle anlamlari oldugunu bilmek cok garipti. keske burada da boyle keyfimi yerine getircek hos secimlik dersler alma sansim olsa,hayatim kuru kuru tek bir konuyu ogrenmekle gecmese.
ne haftasonu ne dun hakkinda konusmaya anlatmaya degecek bir sey yok, butun haftasonu ders calisildi, yazi yazildi, en sonunda finlandiya odevi bitti. simdi sirada digerleri var. ha bir ara pazara gittim, bir de kutuphaneye hurriyet avrupa baskisini okumaya. ne kadar internette okusam da gercek gazeteyi cok ozluyorum ben. aptal hurriyetin aptal avrupa baskisina bile razi hale geldim ben.
haftasonunun tek ilginc seyi televizyonda gordugum islami barbie oldu. o kadar da adi bir plastikten yapmislar ki, insanin icinde tuhaf bir sacmalik hissi uyandiriyor, hem normal barbie bebekten bir kafa kadar kisa, hem vucut hatlari farkli, hem de cok zevksiz giysileri var. kotu bir replika oldugu icin mi, "o" dunyanin da "bu" dunyanini kodlarina ihtiyac duymasi beni rahatsiz ettigi icin mi bilmiyorum, komik geldi iste sadece.
simdi okunmasi gereken ciddi makaleler,ahkam kesilmesi gereken tuhaf konular var. ben isime doneyim bari.