Pazartesi, Kasım 22, 2004

neden okuyorum?

golgelimavi bugun merak etmis neden okunuyor bu yazdiklarimiz diye? okuyorum cunku her yasadigimi benimle ayni zamanlarda yasayan birilerinin oldugunu bilmek beni rahatlatiyor. golgelimavinin doktora tezi yazmasi, makalelere gonderme maceralarinin hemen hemen aynilari benim evimde de yasaniyor. (hatta tum doktora tezi yazanlar icin internette buyuk bir dayanisma platformunun sart olduguna inanmaya basladim artik) ayni sekilde evini duzenli temizlemeyen, buna usenen ama bir yandan sucluluk hisseden baska insanlarin oldugunu bilmek, gavur ellerde master yapan baska birilerinin oldugunu bilmek, beni daha az yalniz kiliyor bir sekilde. sebep budur, aslinda tek basina olmadigini her gun kendine tekrarlama ihtiyacindan baska bir sey degildir.

23 Kasım, 2004 10:32, Anonymous Adsız boyle dedi...

"Doktora tezi yazanlar dayanışma platformu" fikrine bayıldım.

 
23 Kasım, 2004 11:52, Blogger şugibi boyle dedi...

alakasız ama... bu enschede nasıl okunuyor.

 
23 Kasım, 2004 13:23, Blogger Deniz boyle dedi...

nerden baktigina bagli olarak degisik okunuyor su:) almanya sinirina cok yakin burasi, ben de arada bir derse gidiyorum almanyaya, gidiste enskede-munster treniyle giderken donerken munster-ensede treniyle donuyorum:) buradaki turkler, turkiyedeki turkler genelde ensede diye okuyor ama bir hollandaliya soracak olursan enskede de yasiyoruz:)

 
23 Kasım, 2004 15:49, Blogger  boyle dedi...

nereden baktigina gore :P tabi once gormeye niyetli olmak lazim. gerci onden niyet gidince insan istedigini gorur ya neyse. ortak platform, plato, vadi ve hatta yayla bile olsa(gerci yaylalar soguk olur bu mevsimde) raziyim valla. netekim tez izleme raporumu nihayet onaylatip gelmisligim var, aklim sevincten pek eselekli oldu yine. ortak calisma olarak bir de blogger sitesi projemiz var. duvarlari ses gecirmeyecek cap ve ebatta, depreme dayanikli olacak. ve fakat ayni anda butun cemaatin isyerine yakin biyer olmasini saglayabilemedik henuz, calismalar devam ediyor. acaba blogger sitesi diye apartman adi alinabiliyor mu, merak ettim.

 
24 Kasım, 2004 13:23, Blogger şugibi boyle dedi...

BB tebrik ederim önce, bir de geç oldu ama doğum gününüz kutlu olsun. bence sitenin adı gölgeli olmalı. fikir babasının sen olman nedeniyle. gölgeli blokları sugibi apartmanı daire:1, başka da daire yok zaten. şeklinde olmalı mesela adreslerimiz.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat