Çarşamba, Kasım 24, 2004

n.a.h (ne ayip hareket)

basparmagimizi isaret ve orta parmaklarimizin arasina sokarak yaptigimiz o ayip hareket (nah) burada ayip degil, biliyordum, bir kac kere kamusal alanda bilincsiz nah larla muserref olmuslugum da var. ama bugun, derste karsimdaki cocuk (bir toplanti odasinda yapiyoruz dersleri, buyuk bir dikdortgen seklindeki masanin etrafina dizilerek) yaklasik bes dakika boyunca elini o sekilde tutarak konusunca dusunmeden edemedim, simdi gidip agzina bi tane caksam nasil olur diye. daha tuhafi, burada yasayan kiyamet kadar turk oldugu halde boyle yapmalari, bir tanecik turk bile sinirlenip bunlari dovmedi demek ki, bu da entegrasyon adina sevindirici bir durum.
sinifin neredeyse tamami avrupa komisyonuna, konseyine, osuna ve busuna staj icin basvuruda bulunuyor, tek turk ben oldugum icin avucumu yalamak ile yetiniyorum. bu pozisyonlar sadece ab ulkesi vatandaslarina acik cunku. bana reva gorulen sadece turk-alman, turk hollanda dernekleri mi olacak peki? artik arastirmaya baslamanin zamanidir sanirim.
dersten sonra aklinin tamamini, cantasindakilerin yarisini evde unutmus koray efendiye cuzdanini goturduk vera ile birlikte, sonra da oglen yemegine, bezelye corbasi icmeye gittik. gercekten faydali bir nimet, bir kere yiyorsun bir daha hic karnin acikmiyor. sonra da gorev bilinci ile dolu olarak eve geldim, sinif arkadaslarim okulun barinda profesorlerimiz ile birlikte avrupa birligi ve amerika arasindaki rekabet ve koordinasyondan soz ededursunlar, benim cok isim var.
yarin sabah burs kurumuna haftalik olagan ziyaretimi yapacagim. aptal hollandali milleti bir sekilde, turkiyedeki ailemle yasadigima kanaat getirdigi icin hakkim olan miktarda burs alamiyorum. biraz ter dokecegim yanlislik duzeltmek icin. yine.

25 Kasım, 2004 06:06, Blogger Mert boyle dedi...

:) bugun benim arkadaslarada sordum onlarda bilmiyormus bu hareketi (artik biliyorlar) bi tek turklere ozel birsey sanirim o...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat