Pazartesi, Kasım 29, 2004

him him hiimmm

oyle cok uykum var, oyle tembelim ki! bu hava beni deli ediyor, hic gunes gormemek, devamli puslu sisli bir sekilde yasamak. uyanamiyoum resmen. neyse, sadede gelelim...haftasonu cok eglenceli gecti, daha dogrusu benim eglenceli hafta sonu tanimim epey alcakgonullu hale geldi burada.
cuma aksami caner geldi, beraber abur cubur yiyip, neredesin firuzeyi izledik, sonra biraz daha sacmaladik, gulduk eglendik, sonra gitti caner.sabaha karsi ictigim biralardan dolayi feci bir bas agrisiyla kalktim, surunerek iceri kadar gidip agri kesici ictim. sonra koray beni mutlaka uyandir dedigi icin, gorev bilincinden, on dakikada bir uyanarak saatler gecirdim. her zamanki gibi tuhaf ruyalar gordum bu arada. ruyalardan birinde annemin evinde uyuyordum, yataktaki nevresimler quentins blogu desenliydi! surunerek kalktim oglene dogru, koray da ise gitmekten vazgecti, sehire alisverise gittik. pazar, market ve alisveris merkezi ucgeninde korayin agzindan gik cikmadi ya, cook sasirdim, ya zamanla ehillesiyor, ya da ben hizlaniyorum. guzel bir palto aldik bana, yorgan kadar pofuduk, tam sarilip uyunmalik:) cumartesi gecesi harry potteri izledik, o kadar yurumekten, yorgunluktan oluyordum, uyukladim da durdum. erkenden uyudum, pazar sabahi da epey gec kalktim, gozlerim kucuk birer patates kadar sisti, ama mutluydum. sonra pazar kahvaltisi, koray ise gitti, ben de sozde ders calisacaktim kiii, dur dedim, yemek pisireyim de oyle baslarim. sonra olaylar gelisti, once kereviz pisirirken acaba kac kusak sonra artik kereviz hic yenmeyen bir sebze haline gelecek diye dusunmeye basladim, sonra bunun yanina ne pisirsem diye, sonra da kurabiye yaptim, keyfi kacmis, mutsuz bir arkadasima, hediye olarak. bugun goturecegim, insallah sevinir. sonra da temizlik yapmak gerektigine karar verdim. iyi ki de yaptim yoksa hollanda halk sagligi dairesinden falan gelip evi muhurleyebilirlerdi. ev temizlerken, yemek yaparken yaptigimin anlami uzerine dusunmek, kendi kendime konusmak yerine bu sefer rebecca fm dinledim. babam burada yasasa rahatlikla bu radyoda dj olarak calisabilirdi, sadece klasik rock caliyorlar cunku. bazen guzel, 'bu sarkiyi bin yildir dinlememistim' diyorum, bazen cok bayik. olacak o kadar, yine de is yaparken iyi geliyor.
gecemin tamami muhtelif jeremy clarkson belgeselleri izleyerek gecti, meets the neighbours dizisinin tamami bitti dun gece itibari ile. ozellikle ispanyadaki otoyollarda ben ingilizim, bu yol benim paramla yapildi zaten deyip para vermeden gecmeye calismasi cok hostu. gecenin kalan kisminda daha fazla ingilizce bi sey okumak istemiyordum, evde de artik okuyacak kitap kalmadigindan korayin kitaplarina baktim, steven weinberg, atomalti parcaciklari. allah dusmanima vermesin, korkunc birseydi, sanirim uykusuzluk cekenler icin birebir, daha dorduncu sayfada uykum geldi, sizdim bir nevi. bu acidan tavsiye ederim, bin turlu uyku ilacindan iyidir.