Cuma, Kasım 19, 2004

ben bir kucuk cezveyim!!

elden ele degil ama ilden ile gezebilirim artik, nitekim iki aylik yogun cabalarin sonunda OV kartim geldi, bundan sonra haftaicleri otobuse, trene, tramvaya para vermek yok!! hoy hoy, rahat rahat zwolle'ye de gidebilirim demektir bu, ya da utrecht'e. okulun kutuphanesi icler acisi vaziyette oldugundan sart olacak gibi zaten. simdi bir tek para kaldi, bakalim o konu nasil sonuclanacak, bugun burs kurumundaki teyze on yil icinde diplomami almazsam bursu geri vermem gerekecegini soyledi, ben de yuh dedim. neden kimsenin okulu bitirmek icin acele etmedigi anlasiliyor, yasasinlar boyle ekmek elden, burs golden, biz yirtalim bi taraflarimizi okulu vaktinde bitirelim diye, iyi is be!

aksama haraldcan yemege gelecek, acaba tatil resimlerini yaptirmis olma ihtimali var midir diye dusunuyorum, cok umut yok gibi. onlar gelmeden biraz ders calisirsam cok iyi olacak, bu hafta cok serdim okulu, haftasonuna kaldi yine tum isler. iki adet guzel odev konusu bulmem gerek, bir de aptal yazi yazmam lazim. hani bizi geziye goturecekler ya, ab kurumlarina, her kurumun isleme sekli hakkinda bir odev daha istiyorlar. oraya gittigimizde cahillik etmeyelim diye sanirim. ben de council of ministers hakkinda yazacagim yine, afakanlar basti simdiden. az evvel google scholar dan baktim da zaten, bin tane daha makale var okumam gereken, bu gender hususu ile alakali, sanki hata ettim, boyle bir konu secerken.

yani haftasonu hic de parlak gorunmuyor bu sekliyle, hem hava kotu, hem koray calisiyor, hem de ben calismaliyim. belki biraz kitap okurum, bugunlerde zadie smith'in the autograph man diye bir kitabini okuyorum, cok mesudum, boyle zeki boyle hin yazi yazabilsem baska hic bisi istemezdim sanirim hayatta.